Greutatea ideala in functie de inaltime


 

 

Poate ti s-a spus ca daca esti inalta ar trebui sa te mai ingrasi sau poate ca nu esti multumita de silueta ta si ti se pare ca ai o greutate care nu te flateaza. Ai ocazia sa faci un calcul care te va lamuri in aceasta privinta. Tine cont totusi, ca nici densitatea oaselor scheletului nu trebuie trecuta cu privirea. Asadar, noi ne-am gandit sa iti oferim cateva informatii utile despre cate kilograme trebuie sa ai in functie de inaltimea ta.

•Cate kilograme trebuie sa ai, daca inaltimea ta este cuprinsa intre 1.50 si 1.60 metri?

In cazul in care intri in categoria persoanelor cu inaltimea de 1.50 metri, specialistii spun ca greutatea ideala este de 45-60 de kilograme. Poate ca acest interval ti se pare prea cuprinzator, insa daca tinem cont de faptul ca unele persoane au o densitate osoasa mai mare, vom constata ca o persoana care are 1.50 metri si cantareste 59 de kilograme nu este grasa, ci are o constitutie robusta.

Daca ai 1.52 metri inaltime, ar trebui sa cantaresti intre 46 si 62 de kilograme, iar daca ai 1.55 metri, intre 47 si 63 de kilograme.

Persoanele care depasesc inaltimea de 1.55 metri, dar se incadreaza in intervalul 1.57-1.60 metri trebuie sa aiba o greutate de 49-65 de kilograme.

•Cate kilograme ar trebui sa ai, daca inaltimea ta se incadreaza in intervalul 1.60 - 1.70 metri?

Doamnele si domnisoarele care au o inaltime de 1.60 metri se pot mandri cu faptul ca au greutatea ideala atunci cand cantaresc intre 50 si 67 de kilograme, iar cele care sunt cu doi centimetri mai inalte trebuie sa adauge inca 1-2 kilograme, ajungand la 51-69 de kilograme.

O inaltime considerata medie este cea de 1.65 metri, iar greutatea pe care ar trebui sa o ai in acest caz se incadreaza in intervalul 53-70 de kilograme.

Daca te mandresti cu o inaltime de 1.67 metri, ideal ar fi sa ai intotdeauna o greutate corporala de 54-72 de kilograme.

•Care este greutatea ideala pentru persoanele cu o inaltime de 1.70 - 1.80 metri?

Pentru o inaltime de 1.70 metri este indicat sa respecti intervalul de greutate de 55-74 de kilograme. Daca practici constant un sport, probabil ca multora li se va parea ca esti prea slaba daca te incadrezi in limita inferioara a acestui interval de greutate, insa aminteste-le ca acest aspect este edificator.

O greutate de 57-75 de kilograme este ideala daca ai o inaltime de 1.72 metri, iar daca te incadrezi in categoria celor invidiate pentru statura lor, avand 1.75 metri inaltime, inseamna ca poti sta linistita din punct de vedere al greutatii, atunci cand cantarul iti arata 58-77 de kilograme.

Nu in ultimul rand, pentru o inaltime de 1.77 metri ar trebui sa ai 60-78 de kilograme, iar pentru una de 1.80 metri, 61-80 de kilograme sunt ideale.

Pentru a sterge orice urma de indoiala in ceea ce priveste problema referitoare la cate kilograme trebuie sa ai, este indicat sa apelezi la un medic si la un antrenor de fitness. Cel dintai te poate ajuta in ceea ce priveste procentajul de tesut gras din organism, iar cel din urma iti poate spune ce tip de structura osoasa ai si ce ar trebui sa faci pentru a-ti mentine greutatea ideala.

 

Articol preluat de pe DIVA HAIR.


 


This article was written by Andreea Apostol

Bun venit pe blogul meu! Sunt încântată de fiecare vizitator, iar dacă vă place sau aveţi sugestii de articole, nu ezitaţi să lăsaţi un comentariu!

Lasă un răspuns